۲ پاسخ

واکسنشو ک زدی یه نیم ساعت بعدش بهش پاراکید بده
حتما حتما هم قنداقش کن که پاهاشو تکون نده
کمپرس هم ک من گذاشتم دیدم دردش بدتر میشه زیاد جیغ میزد دیگه نزاشتم

استامینوفن رو مرتب بده
روز اول کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم بزار
با یه چی پاشو ببند تکونش نده ک درد بگیرع

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی