۹ پاسخ

من بچه اولم کولیک داشت شیرخودمومیدادم ولی پدرهمه مون دراومد یه ریز توپتو بایدمیبود تکونش میدادیم صدای جیغ زدناش هنوزتوسرم میپیچه، بچه دومم تا 10روزگی خوب بود بعدش اینم علائم کولیک اومدسراغش شنیده بودم اونایی که کولیک دارن ازشیر مادر، به معدشون نمیسازه منم گفتم یک روزشیرخودموندم بهش ببینم تاآخرشب چی میشه شیرخشک روشروع کردم این بچه اینقدرآروم شدکه انگارهیچوقت دردنداشته مجبورشدم شیرخودموقط کنم شیرحشک بدم وواقعا تاثیرداشت این بچه هم اگه بخواد کولیکی باشه همین کارومیگنم چون هم خودم اعصابم نمیکشه هم بچه اذیت

اگه شیرخودشه یسری چیزا رو مادر نباید بخوره و باید رعایت کنه و کلا نوع بهم زدن شیر تو شیشه شیر هم مهمه
و اینکه شاید شیری که بهش میده براش خوب نباشه و باید عوضش کنه

منم بچه اولم اینطوری بود کولیک داشت رفلاکس هم داشت یعنی بیچاره شدیم انقد تا از شب فردا بعد ازظهر سرپا میگرفتیمش تا خوابش ببره نمیدونم سر این بچه چیکار کنم نگیره

بنظر من استرس نداشته باشی ناراحت نشی عصبانی نشی بچه کولیک نمیگیره دیدم مادری ک اروم بوده نگرفته بچش من خودم سر پسرم خیلی غصه میخوردم بیچارم کرد

یکیش اینه که نزدیک دود سیگار نشی، دوماه اخر مصرف پروبیوتیک داشته باشی، مادر تحت استرس و عصبانیت نباشه تو بارداری. بعد تولد هم بچه کولیکی شد باید طی فواصل منظم بهش شیر داد نه اینکه هر وقت گریه کرد شیر بدی سریع. و بعد شیردهی شکمشو روی رون پاهات قرار بدی و اروم کمرشو نوازش کنی. اوج کولیک ۶ تا ۸ هفتگیه ولی تا چهارماهگی همراه بچه ممکنه باشه

مرسی از راهنماییی های قشنگتون❤

کولیک بیشتر پسرا میگیرن میگن استرس مادر خیلی تأثیر داره دکتر من همون روز هفته اول بارداری بهم گفت شکمت گرم نگه دار خیلی تاثیر داره

استرس الکی نداشته باش ماه آخرم نزدیک زایمان سیر پیاز یه سری چیزا امثالش نخور آب زیاد بخور هل یدونه بخور در روز هفته های بالاتر

تواینستا یه دکتری چندتا چیزگفت که کولیک کمترمیکنه،یادم رفت، درمعرض دود سیگار نباشیم اینم گف،، بقیش یادم نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری