سلام دختراا بچم از ساعت 3بعد طهر دستشویی نکرده ینی عادیع؟ 😢

۲ پاسخ

اگه بیقراری نداره اشکال نداره بعضی بچه ها یبوست که میگیرن یا دیر مدفوع میکنن یعنی دارن وزن میگیرن

آره عزیزم عادیه🤕با روغن زیتون شکمشو ماشاژبده،احتمال دچار کولیک بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی