ببین منم این مشکل رو داشت طوری که قطره رو خالی می کردم و با فین گیر هم. آخرش کلاه براش پوشیدم. خدا رو شکر حل شد. با این که هوا گرمه. ولی دیگه راحته
اسپری بینی بزن
دقیقا بچه منم همینطوره بردمش دکتر نوزادان و دکتر حلق و بینی گفت حساسیته
اسپری سدیم داد استفاده میکنم براش بهتر شده خداروشکر
شما قطره بینی بریز تا یکم دماغش نرم بشه با دستمال کاغذی لول شده یا پنبه گوش پاک کن دماغشو تمیز کن مطمعنن چیزای زیادی درمیاد ازش🤣
برای رفلاکسه دختر منم اینجوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.