چشم دخترم قی کرده چیکارکنم
ببرم دکتر یا نیازی نیست

۴ پاسخ

با چایی ولرم بشورش

پماد ازیرومایسین چشمی بگیر از داخل چشم تا خارج چشم ماساژ بده باهاش

حتما ببرش

ببرش دکتربهش قطره میده

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی