سلام خوبین مامانا چشم دختر قی میکنه چیکارکنم

۲ پاسخ

دختر منم یه ماهه اینطوریه بردمش چشم پزشکی میگه مجرای اشکش هنو باز نشده
گفت گوشه چشمش به طرف بینی رو مثل تلمبه ماساژ بده و ول کن با یه قطره باکتی ماید داد

منظورتون این هس ک چرک میکنه؟!

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی