نظرتون راجب زایمان در آب چیه کسی تجربه داشته؟؟؟؟

۲ پاسخ

دوستم میخواست انجام بده که ماما گفت خوبه اما باعث میشه پیشرفت زایمان دیرتر اتفاق بیفته
یعنی داخل آب، دهانه رحم دیرتر باز میشه
گفت از ۶ یا ۷ سانت بری داخلش خوبه اما باز موقع دراومدن بچه باید رفت روی تخت
واسه تحمل کردن دردهای فاز فعال خیلی خوبه
چون خودم سر زایمان اولم گلاب به روتون وقتی میرفتم سرویس آب ولرم میزدم به زیر شکمم دردم خیلییی سبک میشد

تو ایران هس؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا(عشق❤️) مامان آوینا(عشق❤️) ۱۳ ماهگی