قرص برای برفک دهان چی بود؟

۴ پاسخ

برفک زده؟ سینه خودتم درد گرفته؟
من پدرم دراومده بچم دهنش برفک زد نوک سینه منم قارچی شده🥴🥴🥴با درد وحشتناک دارم شیر میدم پماد هم استفاده میکنم واسه سینم ولی فایده نداره

قرص نیست داروعه

من نیستاتین دادم ولی فقط کمش کرد کامل نرفت

نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان شایان 🧸🥰 مامان شایان 🧸🥰 ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۳ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین ومهرآیین مامان ماهلین ومهرآیین ۳ ماهگی