عزیزم شربت رو خودشون میدن یا خودت میخری
من اصلا خاطره خوبی از این آزمایش ندارم ۳هفته دیگه باید برم بدمواز الان میترسم
من دیروز دادم چقدر آزمایش مزخرفیه 🤕
تازه من۲ تا پودر بهم دادن
برا من این رنگی نبود 😂😑
شبیه آب قند بود هیچ طعمی هم نداشت فقط آخرش تلخ میومد
چه خوب برای شما حل شده
من هرچقدر تکون میدادم باز تهش یعالمه ته نشین میشد
چیز سختی نیست اینا پرتقالیه انگار شربت پرتغال داری میخوری فقط اون یک ساعت یک ساعت خون دادنا اذیت میکنه
من هنوز زوده به این مرحله نرسیدم خیلی بد مزه اس ؟؟
انشالا که مشکلی نباشه و بتونی تحملش کنی این شربتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.