مامانایی که سزارین کردین برگردین عقب بازم انجام میدین؟؟

۱۱ پاسخ

زایمان چ سزارین چه طبیعی هر دو سخته

صددرصد
اولی سزارین بود
الانم قطعا انتخابم سزارین
با اینکه دوازده سال گذشته میتونم زایمان طبیعی کنم
ولی هرگز
نه دردی بعد عمل
نه عوارضی تو‌این دوازده سال
بعد سه چهار روزم پاشدم خونه مامانم سفره جمع میکردم

با اینکه خیلییییییی درد کشیدم بایت عمل سزارین ولی بازم انتخابم سزارینه
تحمل معاینه های طبیعی رو ندارم

اره قطعا انتخابم همیشه سزارینه چون من درد هم طبیعی کشیدم هم سزارین

من طبیعی زایمان کردم و خداروشکر راضیم ۳ ساعت بعد زایمان هم پاشدم سرپا .با این که زایمان اولم بود راضیم و دوباره طبیعی میارم .دردش هم میگذره فقط چند ساعته .

شک نکن

اره
چون درد طبیعی رو کشیدم متنفرم از طبیعی

اره حتما خداروشکر سزارینم. با بیهوشی بود واقعا عالی بود

اره اصلا روحیه ی طبیعی اوردن ندارم دست بکنن تو ادم

منکه ابجیم دو تا بچهاش سزارین شده، میگه هزار بار برگردم سزارین انتخابمه، البته دکتر سزارین هم مهمه خوب باشه

صددرصد من از طبیعی وحشتناک میترسم

سوال های مرتبط