من گندم و موز میدم الان
منم دارم الان بهش میدم دکترش گفت بده، زود نیس خوبه
اره من میدم خیلی دوست داره
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi
این برای ۷ ماه ب بالاست فرنی برنج یا حریره بادوم بده فعلا
من فرنی ارد برنجشو میدم
اره من میدم بعضی وقتا
آره اون موقع پسرم ۸ . ۹ ماهش بود گاهی به عنوان میانوعده بهش میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.