خانما کسی از اینا به بچش داده راضی هستین ؟

تصویر
۷ پاسخ

من تازه سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده

علی ب بیسکویت مادر و سرلاک حساسیت داشت ممکنه ب اینم حساسیت داشته باشه؟؟؟

من دادم به پسرم،خیلی خوبه

من دادم فرقی نکرد

میگن خیلی مقوی و وزن دهی بالایی داره

پودر بسکوئیت
خیلی خوبه
من قیمت گرفتم ۱ تومن بود

شیره چیه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مربای آلبالو🩵🩷 مامان مربای آلبالو🩵🩷 ۱۷ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی