۱ پاسخ

کسایی که تعداد جنین شون خوب باشه توی بسته و کیفیت خوبی داشته باشه جنین سه روزه از فریز میزارن بیرون یکی رو روز ۱۴سیکل انتقال میدن مابقی بسته مثل دوتا جنین میزارن محیط آزمایشگاه. و جنین ۵روزه میشه بعد انتقال میدن
تو مرکزی که من رفتم کسایی انتقال دوم بودم انجام میدادن
میگفتن چون مشخص نیس رحم کی باز میشه دو مرحله میزنن که به مرحله بگیره براشون

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
به زودی مامان فندقم به زودی مامان فندقم قصد بارداری