کسایی که تعداد جنین شون خوب باشه توی بسته و کیفیت خوبی داشته باشه جنین سه روزه از فریز میزارن بیرون یکی رو روز ۱۴سیکل انتقال میدن مابقی بسته مثل دوتا جنین میزارن محیط آزمایشگاه. و جنین ۵روزه میشه بعد انتقال میدن
تو مرکزی که من رفتم کسایی انتقال دوم بودم انجام میدادن
میگفتن چون مشخص نیس رحم کی باز میشه دو مرحله میزنن که به مرحله بگیره براشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.