۸ پاسخ

کارش درسته پسرت عزیزم

اره ،کلا اسمش کمکی چون نباید در حد سیری بچه باشه ،برای آشنایی هست که سیستم گوارش و بلع کامل بشه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

گهواره هم همش شده تبلیغ اه
من 2 وعده غذا میدم وسطاشم یا فرنی یا سرلاک یا میوه پسر منم درخواست شیر داره

وزنش چقده پسر گلت؟؟

صبحانه ناهار شام
آره میخوره هر دو سه ساعت

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

سوال های مرتبط