۲۳ پاسخ

منم تازه رفتم تو تیم ارشد های مدرسه😂

چشم بزنی ب هم میگذره😊

من که از الان به زور راه میرم

من الان به شماها حسودیم میشه😒😂

من الان یه ۳۸ هفته ها حسودیم میشه 😂

ما هم این بالا مالاها فرقی نداریم خوپتون میایید می‌بینید 🤣

وره خوشکه به دوامان دا ورده ورده😂

منم دوسدارم ۳۵ هفته بشم ببینم چ حالیه

کچه ناگذره ولا منیش خداخدام بگمه سر ۳۲هفته

وای خدانکشتت 🤣

😂😂😂 دقیقا

وای اره دقیقا آدم حس اون موقع رو داره😂😂

من نسبت به 36 به بالا این حسو دارم😂

😎😎😎

من الان ترم اخریم فردا زایمانمه؟

ن ن اشتباه میکنی به ۳۰ ک برسی ن میتونی راه بری ن نفست بالا میاد همونجا بمون😂

منم مثل شما بودم الان به ٣٧ هفته و ٣٨ هفته حسوديم ميشه 😁

دقیقا منم 🤣🤣

افرین 😂🤌🏻

ما قلدریم😂💪🏼

بیام فخر بفروشم؟😎😂

من هم دوست دارم زود بگذره هم دوست ندارم
تکلیفم با خودم مشخص نیست

دقیقا😂
من حس نخودی دارم وسط راهم هنوز

سوال های مرتبط