خانما شیر نان چه قیمت هست نان ۱

۱۰ پاسخ

من اوایل بد تولد نان میدادم یک ماهگی بردم دکتر کودکان
گفت نان نده آپتامیل بده بهتره

اگر اپتی پرو میدی به نینیت من هشتا دارم رایگان تقدیمت میتونم بکنم

میگم خانما پسر من العان دوماه هست نان ۱ میخوره تقریبا دو هفته ای هست موقع خردن همش اروغ داره خیلی بیقراری میکنه
ب نظرتون از چی میتونه باشه

من یکی خریدم واسه پسرم 240

من یه ماه پیش گرفتم ۲۲۰ولی خب چون پسرم یبوست می‌شد بجاش نان کامفورت گرفتم که بهش میسازه

روزی۶۰تا میدم من بهش

من نان 1 اوپتی پرو دیشب گرفتم 190 با کدملی

اولین بار بود شیرخشک میدادمش بهش نساخته مشهدی بفرستم واست؟

ولی خیلی سنگینه برا بچه من که دیگه نگرفتم چون سبوس داره دل درد میکرد پسرمو

کد ملی ۲۶۰ میگیرم من

350من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی