من اوایل بد تولد نان میدادم یک ماهگی بردم دکتر کودکان
گفت نان نده آپتامیل بده بهتره
اگر اپتی پرو میدی به نینیت من هشتا دارم رایگان تقدیمت میتونم بکنم
میگم خانما پسر من العان دوماه هست نان ۱ میخوره تقریبا دو هفته ای هست موقع خردن همش اروغ داره خیلی بیقراری میکنه
ب نظرتون از چی میتونه باشه
من یکی خریدم واسه پسرم 240
من یه ماه پیش گرفتم ۲۲۰ولی خب چون پسرم یبوست میشد بجاش نان کامفورت گرفتم که بهش میسازه
روزی۶۰تا میدم من بهش
من نان 1 اوپتی پرو دیشب گرفتم 190 با کدملی
اولین بار بود شیرخشک میدادمش بهش نساخته مشهدی بفرستم واست؟
ولی خیلی سنگینه برا بچه من که دیگه نگرفتم چون سبوس داره دل درد میکرد پسرمو
کد ملی ۲۶۰ میگیرم من
350من گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.