۲ پاسخ

بیسکویت مادر نده فعلا ، ارزش غذایی نداره واسه سن پسرت زوده

پوره سیب بده منم اسهال بود بردم دکتر شربت نئوزینک داده و بایو لاکت
بچمو ده روز اسهال بود فک کردم از دندونه تو یکماه ۳۰۰ گرم اضاف کرده فقط
تو اگ ادامه دار شد ببرش دکتر

سوال های مرتبط