خانما غوره بده تو بارداری هوس کردم با نمک

۶ پاسخ

منم سر دخترم خیلی میخوردم با نمک ولی نباید زیاد خورده بشه بخور درحد اینکه هوست بره

کم بخور عزیزم فشارت نیفته

نه بد نیست

ن من از شیش هفته تا نه هفته هوسم بود هرروز میخوردم

در حد هوسونه نه بد نیست ولی خیلی نخور😊که فشار بیفته عزیزم

من خیلی می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی