منم سر دخترم خیلی میخوردم با نمک ولی نباید زیاد خورده بشه بخور درحد اینکه هوست بره
کم بخور عزیزم فشارت نیفته
نه بد نیست
ن من از شیش هفته تا نه هفته هوسم بود هرروز میخوردم
در حد هوسونه نه بد نیست ولی خیلی نخور😊که فشار بیفته عزیزم
من خیلی میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.