۷ پاسخ

عزیزم با سرنگ بزرگ ک قسمت سوزنش رو ک در آوردی اون قسمتی هم که سوزن ب سرنگ وصله باید قیچی کنی یعنی مثل دایره تو خالی بشه اون قسمت سرنگ بعد مدام سینتو باهاش بکش بیرون در میاد اگر برات مهمه حتما شیر خودتو بخوره چهار پنج روز اصلا دست از تلاش بر ندار یا سرنگ یا شیردوش یا بکن دهن بچه بزور،در میاد
البته تاکید میکنم تو این چند روز اول اصلاااا شیشه شیر ندی چون برای بچه راحته دیگه تلاش نمیکنه سینه بگیره
خواهر من همینطوری بود خود منم سر بچه اول همینطوری بودم ولی کم نیاوردم و گرفت
بعدشم ک نوک سینها در میاد اتفاقا خیلی هم بزرگن

رابط سینه بگیر

با صبر و حوصله

مال منم همینجوری بود ولی انقدر بهش شیر دادم الان دوهفته بعد قشنگ سینه هام نوک درآوردن بچم راحت میخوره یکم اذیت میشی ولی به زور بده بخوره تا نوکشون دربیاد

مک بزنه سرش در میاد
من با شیر دوش کردم سرش دراومد

رابط سینه بگیر اگه نوک نداره سینه هات و قرص شیر افزا بخور حتما

با سرنگ سر سینتو بکش بیرون بده بهش

سوال های مرتبط