میگن بستنی و دلستر ب جنین وزن میده؟ راسته کسی استفاده کرده؟؟

۱۳ پاسخ

من تو بارداریم بستنی کیم خیلی میخوردم الانم ارین میگ بستنی ویم خیلی میخوام🤣

بستني امتحان کردم وزن بچم 4

باردار بودم دکتر گفتش مصرف کن لیدی میل بستنی

دختر من تا ۳۴ هفته میگفتن دور شکمش کمه و ریزه میزه ست
کره محلی و تخم مرغ زیاد خوردم ۳ونیم دنیا اومد

گوشت مرغ ماهی کبابی وزن میده بستنی پودر لیدی میل حتمابخور

اره اما زساد نخور دیابت بارداری نگیری

دکتر اون موقع به من گفته بود سمنو و آجیل برای وزن دهی جنین عالیه و واقعا هم بود

بله درسته استفاده کردم

اره منم خیلی میخوردم از اینا

دلستر،بستنی،موز،ماکارانی،مغز ها،ماهی کبابی،کوبیده
من اینارو می‌خوردم در کنارش لیدی میل هم میخوردم

من ماه اخر بستنی و دلستر زیاد میخوردم پسرم وزنش ۳۸۰۰ بود به دنیا اومد.
تو شیردهی برا افزایش شیر هم دلستر میخوردم

تخم بلدرچين شنیدم برای وزن گیری خوبه خواهرشوهرم‌گفت خوب بوده

نگار ۴ کیلو بود دنیا اومد
من بشدت موز شیر بستنی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان سید مهدیار👑 مامان سید مهدیار👑 ۴ سالگی
مامان محمدطاها و حلما مامان محمدطاها و حلما ۵ سالگی