اره چرا نشه اگه بچه مشکلی نداشته باشه یا خودت کامل اوکی باشی چرا نشه
من چندین بار رفتم شهرستان
بستگی به بچت داره من بچم تو ماشین ارومه مگه اینکه گشنش بشه برا شیر گریه میکنه ..وقتایی که سیره اینور اونور نگا میکنه خوابشم بیاد خودش میخوابه کلا میگم کاش میشد تو ماشین زندگی کرد عالیه😅
بله میشههه🫢
۲ ماهه و دو ساعته که آره صد در صد
من چند روز دیگه با سه ماهه میخوام راه ۲۰ ساعته رو برم
من با بچه ۲۰روزع از تهران تا مشهد رفتم باقطار تنها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.