۴ پاسخ

نه نمیندازم
بچه چ میدونه نبات داره یا نه
بزار طعمهای اصلی رو بچشه نه اینکه بخاطر شیرین بودن یه غذایی رو بخوره

الان ک زوده ولی از ۶ ماهگی به بعد اگه میخوای شیرین بشه موز پوره کن بریز

دکتر میگه که چیزی نزارید نه نمک نه شیرینی

من‌ نمیندازم

سوال های مرتبط

مامان آقا سامیار🥰 مامان آقا سامیار🥰 ۱۶ ماهگی