اگه مشکل تو شیردهی داری برو مرکز بهداشت یا همون جایی که تست تیروئید داد اونجا مشاوره شیردهی هم دارن بهت میگن چیکار کنی
شیر دوش دستی بگیر
تلاش کنی میگیره نوکش هم در میاد
ببین غده شیر اطراف سینه هست نه نوکش پس مهم نیست نوک نداری باید کل هاله سینه رو بزاری دهنش نوکش بخوره شیر نمیاد
شیر دوش دستی بگیر
درس میگ اصلا نزار فقط ی سینه ات رو بگیره
من شیردوش انداختم درنمیومد ک بچه بگیره
رابط سینه هم گرفتم، اصلا نگرفت
با شیردوش دستی و سرنگ بکش نوک سینتو هی بنداز دهنش تا بتونه بخوره
ببین با سرنگ بزرگ نوک سینت و بکش در میاد،منم دقیقا مثل تو بودم ،این کار هر روز کن نوک در میاد بعد بده بخوره ،تازه ندی چند وقت دیگه شیر اون سینت هم خشک میشه بده هرجوری شده
منم سینه هام اصلا نوک نداشت به زور دهنش میکردم باید سعی کنی بخوره الان خداروشکر هر دوتارو بچم میگیره
با کلی گریه و بی قراری سینمو میگرفت ولی تلاش میکردم که بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.