همچین چیزی هم با مزه میشه...یکی واسه دندونی یکی واسه تولدش...
نه اصلنم بد نیست،عالیه بنظرم
بهتر تو و خودش
یه باره میشه خرج و مخارج و هماهنگیاش🤣
تم تولدشو هرچی دوست داری بگیر و کنارش گیفت دندونی بگیر یا درست کن
میتونی روی کیکش هر مدلی بود بگی یه دندونم اضافه کنن،یا شمع دندون بزاری رو کیکش
من کیک دندونی دخترمو ساده گرفتم یه شمع دندون گرفتم گذاشتم روش
شما میتونی یه تاپر دندون هم بزاری اونم قشنگ میشه...
نه بد نیست عزیزم.
با این هزینه های حالا یکجا بگیرین بهترم هست.
میتونین کیکشو تم تولد بزنین
در کنارش گیفتای دندونی درست کنین.
یا اگه بازم دو دلین واس تولدش یک اتلیه ببرینش
ولی تولد تو خونشو دندونی و تلود رو باهم بگیرین
بد که نمیشه
ولی خوب الان هرچی برای تولد بگیری همینکه یه جا عکس دندون باشه انگار فقط جشن دندونیه
نه چرا بد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.