من فاموتیدین ۲۰ میخوردم
قرص پنتوپرازول بخور من دکترم داده و شربت منیزیم هیدروکسید اسید معده رو خنثی میکنه
پنتوکیدم صبح ناشتا فاموتیدین12ساعتا.عرق نعنا
من اینارو میخورم
شدیدکه میشه آمپول پنتوپرازول همراه سرم میزنم بالااوردنامم از امروز استارت خورد😭
من دمیترون میخورم
فقط پنتوپرازول ۲۰ روزی یکی ناشتا بخور ک نجاتت میده،نخوری روز ب روز اسید معدت بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.