۵ پاسخ

من فاموتیدین ۲۰ میخوردم

قرص پنتوپرازول بخور من دکترم داده و شربت منیزیم هیدروکسید اسید معده رو خنثی می‌کنه

پنتوکیدم صبح ناشتا فاموتیدین12ساعتا.عرق نعنا
من اینارو میخورم
شدیدکه میشه آمپول پنتوپرازول همراه سرم میزنم بالااوردنامم از امروز استارت خورد😭

من دمیترون میخورم

فقط پنتوپرازول ۲۰ روزی یکی ناشتا بخور ک نجاتت میده،نخوری روز ب روز اسید معدت بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری