من آ ۱۶ دارم راضی هستم
الان فقط سری A هستن بیشترشون از قدیمی هاست... من مامانم اینا کادو تولد دخترم هفته قبل شیائومی پوکو c71 برای دخترم گرفتن 23 تومن خیلی خوبه ولی حافظه اش 128 میتونی چندتا مدل بالاترشو بگیری به نظرم خودمم سه سال گوشیم شیائومی نوت 12 پرو پلاس فایو جی هستش عالیه مخصوصا عکس و فیلمش
A17خواهرم داره راضیه گو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.