چند بار خوردن اشکال ندارد زیاد نخور فقط
۳۶ رو رد کن بخور
من تا حالا دوبار خوردم فقط
من دیروز یه کاسه شله زرد خوردم
در ماه یه بار مشکلی نیس عزیزم
من که میخورم یه هفتس
منکه هفته هست حواسم نبود یه لیوان بزرگ خوردم. شما که دیگه اخراشی بخور ولی زیاده روی نکن ❤️
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.