خانما میتونم شربت زغفرون بخورم ؟؟

۶ پاسخ

چند بار خوردن اشکال ندارد زیاد نخور فقط

۳۶ رو رد کن بخور
من تا حالا دوبار خوردم فقط

من دیروز یه کاسه شله زرد خوردم
در ماه یه بار مشکلی نیس عزیزم

من که میخورم یه هفتس

منکه هفته هست حواسم نبود یه لیوان بزرگ خوردم. شما که دیگه اخراشی بخور ولی زیاده روی نکن ❤️

نه اصلا

سوال های مرتبط