ولی بجاش خودم اب زیاد میخورم انشالاه این سه ماهه تابستون تشنش نشه 😁😁
من هم آب میدم هم چایی هر چند روزی یه بار شکمش کار کنه
نذه بهش تا ۶ماه
نه عزیزم غیر از شیر چیزی بهش نده آب زیر شیش ماه بدر آینده باعث میشه کلیش به مشکل بخوره
تا 6 ماهگی خیر. مگر دکتر بنویسه
میگن آب را بچه خطرناکه باعث مسمومیت میشه....
تو گوگل سرچ کن یا از چت جی بی تی بپرس
من میدم بهش هر روز 👀 شنیدم میگن نباید آب بدی ولی از بهداشت پرسیدم گفت مشکلی نداره یه کوچولو بدی بهش خیلیییی کم
من مامانم میگه بهش بده تابستون گرمه هوا ولی من میگم از نظر علمی زیر ۶ ماه نباید به بچه چیزی جز شیر بدی. ندادم تا حالا
منم یکی دوبار دادم شیر میخورد باز بین بیقرار بود نمیخوابید تا آب جوش سرد شده دادم گرفت خوابید
من یبار شکمش کار نمیکرد ی کوچولو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.