بله دختر منم اونجور میکنه
نه عزیزم خیلیه م خوبه.من بعد حموم کل بدنشو با روغن زیتون چرب میکنم واسه تقویت سیستم ایمنی بچه عالیه
شاید باد شکم داره خب.هر زور زدنی پی پی نیس ک
ار فک کنم به خاطر دندوناشونه
عزیزم روغن زیتون بریز تو نافش دیگه اذیت نکیشه خیلیم راحت انجامش میده
یبوست هم نداره و مرتب پی پی میکنه
بچه من زور میزنه ولی پی پی نمیکنه فک. نکنم مشکلی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.