۷ پاسخ

بله دختر منم اونجور میکنه

نه عزیزم خیلیه م خوبه.من بعد حموم کل بدنشو با روغن زیتون چرب میکنم واسه تقویت سیستم ایمنی بچه عالیه

شاید باد شکم داره خب.هر زور زدنی پی پی نیس ک

ار فک کنم به خاطر دندوناشونه

عزیزم روغن زیتون بریز تو نافش دیگه اذیت نکیشه خیلیم راحت انجامش میده

یبوست هم نداره و مرتب پی پی میکنه

بچه من زور میزنه ولی پی پی نمیکنه فک. نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی