۲ پاسخ

سلام شربت پاراکید نصف وزنش به سیسی بدین. هر ۴ ساعت..
اگر تب بالای ۳۸/۵ رفت و با شربت و پاشویه پایین نیومد یدونه شیاف بزارین

قطره هم بده

سوال های مرتبط