۱۱ پاسخ

من ۳ متر گرفتم

من خودم ک خیاط نیستم ولی دوختم ۳ متر. برد استین دار بود چینشم پره اگ نخیم باشع فکر اب رفتش باش همون ۳ کافیه برای منم نخی بود

من آستین سه ربع مدل گشاد ‌ودامن کلوش قد خودم ۱۶۹ ولی اندازه پیراهن گفتم میخوام یه وجب بالای مچ پام باشه ۳متر

یه ساحلی راحت با چین ۳متر میخواد

3متره

بستگی داره چ مدلی خیلی گشاد میخای کوتاه یا بلند من الن برای خود یک ساحلی میخام بدوزم ولی کوتاه 1و نیم متر گرفتم

ساحلی ساده با آستین بلند 2/5 متر
ساحلی چین دار آستین دار 3 متر

استین بلند سه متر استین کوتاه ۲و‌نیم

بستگی داره بخوای چقد چین بدی ۳ متر عالیه

معمولا دو قد عزیزم

۲/۵ متر لازم میشه

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری