منم سه بار خوردم تا الن...برعکس النم هوس کردم منتطرم همسرم از شیفت بیاد بگم بگیره بخوریم
من که خوردم
یه جیگر رو تقسیم کردم
هفتهای یه سیخ
سلام 🫶🏼🥰🙃
میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم
کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا
💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚
پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید
ایدی کانال روبیکا @nini_heed44
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
❌❌❌
چون دیگه تمدید نمیشه 😬
چرا ولی کنترل شده. اصلا دکتر پرناتولوژیست به من گفت واسه وزن گرفتن جنین بعد از سه ماه گاهی بخور ولی محدود. جگر و کله پاچه
جیگر پر از انگل و کثیفی هست واسه همین میگن نخور
اول آخرش خوردم
هیچی کمش مشکلی نداره
نمیخوای ده تا سیخ بخوری که
نهایت دو تا دونه میخوای بخوری
وای من انقد هوس کردم
کم بخور منم خوردم تو بارداری
والا من چن روز پیش یکی گرفتم خوردم مشکلی نداره فقط دووعده بیشترنخور
نه نخور ممکنه لک بندازه برا صورت نینیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.