۹ پاسخ

من سه تا شیشششششه شربت المینیوم ام جی خوردم از سوزش معده شدیددددددد
ولی بچم کچل بود😂😂😂

والا من از اول تا اخرش سوزش معده داشتم اخرم یدونه کجا تحویل گرفتم 😂😂😂

من سر دخترم یکبارم سوزش معده نگرفتم ماشالله انقد مو داشت پر مشکی 😍

خوشبحالت اصلا دلت نخاد ک بشی😅 من درد و سوزش و رفلاکس بدی دارم فقط امیدوارم این قضیه واقعی باشه موهاش پرپشت باشع😂

و منی ک الان دو روزه به این درد گرفتارم 🤦‍♀️🤦‍♀️

کچله😂

من روزی دوتا فاموتیدین میخورم. خوبه که ترش نمیکنی من قبلی ها هم ترش زیاد میکردم ولی دخترام کچچچل

از آخرای ۴ ماه شروع میشه

خوشبحالت
منکه از پنچ ماه دارم دیونه میشم

سوال های مرتبط