من سه تا شیشششششه شربت المینیوم ام جی خوردم از سوزش معده شدیددددددد
ولی بچم کچل بود😂😂😂
والا من از اول تا اخرش سوزش معده داشتم اخرم یدونه کجا تحویل گرفتم 😂😂😂
من سر دخترم یکبارم سوزش معده نگرفتم ماشالله انقد مو داشت پر مشکی 😍
خوشبحالت اصلا دلت نخاد ک بشی😅 من درد و سوزش و رفلاکس بدی دارم فقط امیدوارم این قضیه واقعی باشه موهاش پرپشت باشع😂
و منی ک الان دو روزه به این درد گرفتارم 🤦♀️🤦♀️
کچله😂
من روزی دوتا فاموتیدین میخورم. خوبه که ترش نمیکنی من قبلی ها هم ترش زیاد میکردم ولی دخترام کچچچل
از آخرای ۴ ماه شروع میشه
خوشبحالت
منکه از پنچ ماه دارم دیونه میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.