خانوما غربالگری اول چند هفتس؟

۶ پاسخ

بهترین حالتش ۱۲ هفته و ۳یا ۴ روزه، دکتر من گفت از ۱۲ هفته وقت داری تا ۱۳ هفته و ۶ روز

۱۲هفته و۳روز

ان تی ۱۲هفته و ۳_۴روز باید رفت
بعد نتیجه سونو رو باید برد آزمایشگاه و آزمایش داد
بعد ۱۸هفته آنومالی

از 12هفته میتونی بری عزیزم

از ۱۱ هفته تا ۱۳

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته هجدهم بارداری
مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهفتم بارداری