۴ پاسخ

برو زایشگاه برات معاینه تحریکی انجام بدن شاید دردات شروع بشه
منم شروع نمیشد درد داشتم اما همش کاذب بود دیگه معاینه شدم دردام رو دور افتاد زایمان کردم

یه عالمه ورزشو‌فعالیت و دوش اینا انجام بده برو ان اس تی
یه معاینه شو ببین در چه حدی ممکنه دهانه رحمت باز شده باشه با امپول فشار به دنیا میاد

من 40دهفته و 4 روز زایمان کردم
خودش دردم شروع شد

با امپول فشار

سوال های مرتبط

مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۱۱ ماهگی