سلام بچه ها
کسی اینجا هست ۳۶ هفته و پنج روز زایمان کنه؟

۴ پاسخ

بند ناف یه دور پیچیده به گردنش بخاطر همین شاید زودتر بگیره برای منو در اصل ۱۴ تیر نوبت داد بهم

من احتمالا همین هفته باید زایمان کنم

من ۳۶ هفته و یک روز زایمان کردم چون دوبار آمپول ریه زده بودم خداروشکر مشکلی هم نداشت دستگاه نرفت .

من دوستم زایمان کرده بود ،مشکلی پیش نیومد. بچش یه کم کوچولو بود ،ماشالا شیرخورد الان کامل تکمیل شده

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۷ ماهگی