فقط روغن زیتون رو غذا هات بریز بعد حتما از سرویس فرنگی استفاده کن سعی کن آلو و انجیر زیاد بخوری۰
خودت هم بعد هر بار سرویس با سرم شست و شو بشور و با سفارش خشک کن
ژله بخور صبح ناشتا هم خاکشیر تفت بده بعد آب بریز توشون تا گرم هستن بخور
عع ب سلامتی اگ یبوست شربت بگیر
الهی🥺مبارک باسه عزیز دلممم
لاکسی ژل بخور با هر وعده با اب فراوان
دفع داشتی از روز بعد ناشتا روغن زیتون بخور دو قاشق
غذا هایی مثل برنج و نون زیاد نخور بیشتر سعی غذات ابکی طور باشه اما مقوی
کاهو بخور
ظهر انحیر خیس کرده دو سه تا
شب هم شربت گلاب و خاکشیر با تخم شربتی
در نهایت هر بار روز گذشت دفع نداشتی لاکسی ژل بخور حتما که به بخیههات فشار نیاد و به هیچ وجه اجازه نده تا سه هفته شکمت سفت بشه
اب یادت نره
میوه زیاد بخور اما حواست باشه میوه نفاخ نخوری
بهتر باشی
باید فقط شکمت شل کار کنه که راحت باشه،اگه یبوست داشته باشی برای بخیه هات خوب نیست
شیاف بزار من میزاشتم تا وقتی بخیه هام خوب شدن
خاکشیر هم خوبه
اولش فکر میکنی درد داره اما اصلا اونجور که فکر میکنی نیست زود زود خودتو تخلیه کن تا یبوست نگیری سعی کن خاک شیر و گلاب و هر چیزی که شکم رو روون میکنه بخوری تا موقع دفع اذیت نشی
وای خیلی بده احساس میکنی میخاد یک سر بچه از جلو بیاد بیرون خاکشیر بخور شکمت شل بشه من هنوز دوسه روزه قشنک میتونم دستشویی کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.