۷ پاسخ

آب هویج امتحان کن میگن شیر افزا هم هست .و بده نینی سینتو بخوره خود به خود خدا روزیشو میرسونه

چند هفته زایمان کردی گلم

بزاربچه مک بزنه روزسوم بعدازدوش گرفتن شیرت خیلی زیادمیشه

سلام عزیزم بسلامتی چشمت روشن
مرتب بزار دهنش تابیاد

بزار بچه مک بزنه کم کم زیاد میشه

سعی کن بدوشی تا زود راه بیوفته

توروخدا تجربه زایمان طبیعیتو بگو

سوال های مرتبط

مامان بهار و نگار مامان بهار و نگار روزهای ابتدایی تولد