واسه نفخ زیاد چکار کنم احساس درد سنگینی شکم دارم از دیشبه 🥺

۵ پاسخ

میتونی قرص دایمتیکونم بخوری جویدنیه. مشکلی برا بارداری نداره

منم این نفخ پوستمو کنده اب خالیم میخورم میشه نفخ حالا من از دکتر پرسیدم واسه عرق نعنا یه قاشق بریزی تو اب ولرم بخوری گفت ن اشکالی نداره اگ حالتو خوب میکنه بخور اونو ک میخورم بهتر میشم

سمت‌چپ بخواب

ی کوچولو لیموناد بخور آروغ میزنی اروم تر میشی

عرق نعنا با آب مخلوط کن یکم بخور

سوال های مرتبط

مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری