چرا من به چپ میخوابم احساس نفخ و شکم درد دارم؟🥺🥺

۳ پاسخ

چون حرکات روده رو پهلوی چپ بهتره گازها. راه خروجشونو راحتتر پیدا میکنن😂 براهمین احساس نفخ داری

خب راست واسه بچه خوب نیست

خب راست بخاب

سوال های مرتبط

مامان ماهان👩‍👦❤️ مامان ماهان👩‍👦❤️ هفته چهاردهم بارداری