آب میدین نینیاتون؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

بلههه

منم آب بهش می دم در حد ۲ یا ۴ سی سی..

تو این گرما حتما آب بدید جوشونده البته با قطره چکان آب هم دمای محیط بچه تلف میشه شیرم شیرینه بدون آب مگ میشه

اره سه هفته اس اب‌میدم بهش چون دکتر کمکی واسش شروع کرد

نه شیر نیاز به آب و غذا هر دو رو تا ۶ ماه رفع میکنه نیازی نیست آب بدیم به بچه

آره من میدم چون دکتر گفت روزی ۳۰ تا بده کلیه هاش رسوب نگیرن

با قطره چکان اب میدید یا شیشه اخه رقیقه بلد نیست

من از چهار ماهگی دکترش گفت میدم

من شیرخشک میدم دکترتاکیدکردحتمابهش اب بدم

اره من میدم

نه بابا مگه شیر نمیدی

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی