خانمای درد دارم مث دردای pms اینا چین ؟؟؟

۹ پاسخ

فکرکنم درد زایمانه من با اینکه سزارین هستم ولی ۳۵ هفته درد زایمان طبیعی گرفتم و بچم به‌دنیا اومد هنوز این هیچ من چهار بار سزارین شدم اولین بار نه ولی بقیه بارداری هام این جوری زایمان کردم

اماده شدن رحمه واسه زایمان

تایم بگیر اگه منظمه درد زایمانه اگه پراکنده ست ماه درده اگه با استراحت خوب شد ماه درده

سوره انشقاق و مریم و یس و قدر و والعصر رو بخون
برای زایمان راحت مفیده

یه دوش اب گرم بگیر یکم به سمت چپ دراز بکش
اگه بهتر نشد یعنی درد کاذب نیست

نشانه باز سدن دهانه رحمه

درد پریودی طبیعیه ولی اگه مداوم باشه و بگیره ولکنه این انقباضه

سلام دردت از کی شروع شده
به پایین کمر میزنه؟
شبیه دلپیچه اس؟

منک زایمان اولمه نمیدونم ولی حتما درد زایمانه دیگع

سوال های مرتبط