نبات یبوست میاره. برا یبوست میخوای ترنجبین یا گزنگبین بده
اره دکتر بمن گفته در حد دو سه تا قاشق چایی خوری بده
نبات گرمه طبعش هوا همگرمه بچت گرمی میرنه
من راضی نبودم به بچم از این چیزا بدم
ولی بعدش دیدم مامان خودم هم میگه بده چیزی نمیشه دادم یکم آب جوشیده رو با یه تیکه کوچیک نبات سفید گذاشتم یکم ولرم بشه بد میدادم دخترم خوب بود دلدرشو آروم میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.