۱۰ پاسخ

من یادم نمیاد داد و بیداد کرده باشم موقع بحث یا هر چی خودتو درگیر نکن عزیزم اون بچه الان هم متوجه میشه و هم اینکه می‌شنوه گناه دارن واقعا یکم بیشتر به فکر خودت و فسقلیت باش
آب بخور و استراحت کن

نه عزیزم من توی این هفته. خیلی عصبی شدم همش درحال داد بیدادم😂

هرموقع هم گریه میکنم الان بچه بیشتر تکون میخوره
کاملا احساسات مادر رو متوجه میشه
سعی کن اروم باشی عزیزم

من سه ماه اول فقط جیغ میزدم و گریه میکردم و هر روز با شوهرم دعوا میکردم
خدا خودش نگهدار بچه هامون باشه

من دیروز خیلی جیغ زدم قاتی کنم یادم میره سرکلاژ دو بچه دارم کل موهام کندم سر چیزا مسخره

نه بابا خیالت تخت

نه عزیزم نگران نباش چیزی نمیشه الان اروم باش و اب بخور سعی کن یکم از اون حال دربیای

چرا اخه؟؟؟؟ ازاین گریه ها نکن برا بچه ضرر داره

منم امروز خیلی گریه کردم با جیغ و داد 😭

نه گلم

سوال های مرتبط