۲ پاسخ

بااب ازاخر شیرمادر یاشیرخشک اضاف میشه

من با اب درست میکنم اخر شیر خشک میزنم رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی