برا بچع های دوماه نیم پوشک سایزچند میبندید ؟؟

۱۴ پاسخ

من ۲میبندم عزیزم

۳میبندم چون دو رد مینداخت

من ۳ میبستم هنوزم می‌بندم ولی رد میندازه ۴ هم گرفتم مناسب نبود گیری کردیم سر این پوشکا😀

هنوز دو نهایت تا ده روز دیگ سه میبندم دوماهگی تمام ۵کیلو بود بچم

بستگی به وزن نی نیت داره عزیزم

من ۳ میبندم

۲میبندم

منم ۳میبستم

بستگی ب چثه بچتون داره
من سایز ۱میبندم

سایز ۲

سه عزیزم

سایز۳

من از دوماهگی ۳بستم

سایز ۳

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی