۳ پاسخ

به من مادر از شیش ماهگی میداد چون شیرش تلخ شده بود.

والا زنداییم از4ماهگی داره ب بچش میده

حساسیت به پروتیین گاوی داره ؟راحت پیدا کردی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان شیرزاد مامان شیرزاد ۵ ماهگی