۱۱ پاسخ

من یکروزه ازشیر گرفتن باقطره تلخک گفت مامان جی جی ت تلخه بده تف کرد،ولی شبا فلاسک چای وابجوش سرد ونبات وشیشه شیرشسته آماده بزار ک گریه کرد بزارسریع رو پا وبدی بهش وشبای دیگه تنوع بده مایع شربت وشیرموز پاکتی وشیرکاکایو شیشه شو پرکن.من الان بااینکارا ۷روزه نخورده.

من دلم نمیومد ولی دوسالگی تلخک یا همون صبر زرد زدم دیگه نخورد

باید عید میگرفتی تا هوا خنک بود الان گرم شده زود زود تشنه هم میشه.
تدریجی کمش کن

اگر شیشه میخوره بهترین راهو بلدم

سینه میخوره😐الان نزدیک ۳ سالشه ک

پسر منم هنوز شیشه شیر و شیر پاستوریزه می خوره😭به سختی تونستم فقط روزو ترکش بدم ولی شب هنوز می خوره

یا خدااااا

اول شب قطع کن بد تو طول روز مثلا ۴ بار میخوره بکن ۲ بار بد یک بار بیشتر ببرش بیرون یا پارک که سرگرم باشه یدفعه قطع کنی خودش خیلیاسیب میبینه الان خیلی دیر برا گرفتن که

الان ؟؟؟ خواهر فکر نمیکنی خیلی دیر شده؟ الان فهمش بیشتر شده سخت تر کارت ، ی روز سر سینتو تلخک بزن ، چمیدونم چسب زخم بزن

چن سالشه ؟

چه تحملی داری
مدام بهش آبمیوه اینا بده
شکمش سیر کن بذار گرسنه نشه شبر بخواد

سوال های مرتبط