هزینه سونو رشد چقدره؟؟؟

۱۶ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم ۹۵۰

من ۱۲۰۰ انجام دادم

با بیمه ۹۵۰شد

آزاد سونو بیرون گفت نزدیک 2تومن

من بیمارستان رفتم 400و خوردی گرفت

1300 من رفتم

من تو شهرستان رفتم بدون بیمه میشد 4/500ولی با بیمه شد 2/200

ازادمیگن1300

کجا میری سونو برای رشد

والا من پرسیدم۱۷۰۰

من هفته پیش رفتم ۱/۱۰۰ شد

برای من با بیمه تامین اجتماعی ۶۹۰شد

من دوسه روز پیش شد 1140

زاهدان ۱۴۰۰

من دو سری این ماه رفتم حدود ۷۰۰

کرج دکتر خدا رحمی۱۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری