من ۳۲ هفته رفتم ۹۵۰
من ۱۲۰۰ انجام دادم
با بیمه ۹۵۰شد
آزاد سونو بیرون گفت نزدیک 2تومن
من بیمارستان رفتم 400و خوردی گرفت
1300 من رفتم
من تو شهرستان رفتم بدون بیمه میشد 4/500ولی با بیمه شد 2/200
ازادمیگن1300
کجا میری سونو برای رشد
والا من پرسیدم۱۷۰۰
من هفته پیش رفتم ۱/۱۰۰ شد
برای من با بیمه تامین اجتماعی ۶۹۰شد
من دوسه روز پیش شد 1140
زاهدان ۱۴۰۰
من دو سری این ماه رفتم حدود ۷۰۰
کرج دکتر خدا رحمی۱۳۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.