۸ پاسخ

همه روز روز خداس سخت نگیر توکل ب خدا

یعنی چی سنگینه؟؟؟؟ من باردار بودم رفتم شمال یه دوست همسرم میگفت تو عاشورا تاسوعا سنگینه 🫥 یعنی چی به سلامتی رفتم اومد چه سنگینی اخه

منم امشب شب سومه ک فقط توخواب میدم قبلش کم کرده بودم وعده هاشو
سرسینه هاموچسب زدم میترسه میادسمتم

خدا بزرگه‌انشالا بحق این‌شبهای عزیز بخوبی میتونی بگیریش سوره بزوج رو‌بخون ب سینه هات‌ب بچت انشالا‌صبور باشه

منم چند روزی هست گرفتم مواظبش باش خیلی بهونه گیری می کنه

منم امروز گرفتمش
میگم شب اگ بیدار بشه بهش شیر خودتو میدی یا شیر پاکتی یا آب🫠

توجه به این حرفا نکن کارتو انجام بده

اشکال ندارد ولا من به این چیزا خودم اعتقادات ندارم

سوال های مرتبط